dr n. med.  Maciej Tabiszewski

Absolwent I Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w  Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im. W. Degi w Poznaniu oraz Klinice Ortopedii i Traumatologii Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Do sezonu 2017/2018 lekarz I drużyny piłkarskiej Legii Warszawa. Przez wiele lat (2010 – 2017) lekarz Reprezentacji Polski U21 w piłce nożnej. Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu. Członek Polskiego Towarzystwa Artroskopowego oraz Polskiego Towarzystwa Ortopedycznego i Traumatologicznego a także European Society of Sports Traumatology Knee Surgery and Arthroscopy. Staże: Juventus Turyn – sztab medyczny, Newcastle United – sztab medyczny, Arthrex Lab – Monachium.

Leczone choroby:

• Urazy sportowe
  • Urazy narządu ruchu
  • Urazy kończyn dolnych
  • Choroby, urazy i dolegliwości stawu biodrowego
  • Choroby, urazy i dolegliwości stawu kolanowego
  • Choroby, urazy i dolegliwości stawu skokowego
  • Urazy mięśniowe, ścięgien, więzadeł

Wykonywane zabiegi i operacje:

• Artroskopie stawów kończyny dolnej

Doświadczenie zawodowe, szkolenia:

Klinika Ortopedii i Traumatologii Szpitala im. W. Degi Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu oraz Rehasport Clinic w Poznaniu. Przede wszystkim  zajmuje się leczeniem schorzeń i urazów w obrębie kończyn dolnych.  Obejmuje to zarówno profilaktykę, jak i leczenie zachowawcze oraz operacyjne w obrębie całej kończyny, a w szczególności – biodrowego,  kolanowego, jak i skokowego. Od początku pracy zawodowej opiekuje się zawodowymi sportowcami zarówno w klubach sportowych, jak i w reprezentacjach Polski na różnym poziomie.

Jak trafić do Idea Ortopedia

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Idea Ortopedia, ul. Piękna 15, 00-549 Warszawa w celach marketingowych oraz dla prawidłowej realizacji usługi “umów wizytę”.