NEUROLOG w Idea Ortopedia!

Do naszego zespołu specjalistów właśnie dołącza dr hab. n. med. Jakub Antczak.

Doktor ukończył Warszawski Uniwersytet Medyczny, a doktorat obronił na Uniwersytecie w Regensburgu (Niemcy), gdzie pracował w Centrum Zaburzeń Snu, w ramach Uniwersyteckiej Kliniki Psychiatrii. Specjalizację w zakresie neurologii odbył w Pierwszej Klinice Neurologicznej w warszawskim Instytucie Psychiatrii i Neurologii, gdzie także zdobył duże doświadczenie w neurofizjologii klinicznej, między innymi w zakresie zastosowania przezczaszkowej stymulacji magnetycznej (rTMS) w diagnostyce i terapii zaburzeń układu nerwowego.

Od pięciu lat pracuje na stanowisku adiunkta w Klinice Neurologii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie posługuje się na co dzień stymulacją magnetyczną w swojej pracy klinicznej.

Dr Antczak jest autorem licznych prac naukowych zarówno poglądowych, jak i oryginalnych, w których opisywał wyniki własnych badań z użyciem przezczaszkowej stymulacji magnetycznej. Ponadto regularnie prowadzi kursy, podczas których szkoli innych lekarzy w zakresie użycia tej metody do celów diagnostycznych i terapeutycznych.

W trakcie długoletniej pracy klinicznej i nabierania odpowiednich doświadczeń zdobył liczne certyfikaty odpowiednich towarzystw naukowych jak licencja w zakresie wykonywania badań elektromiograficznych, licencja w zakresie wykonywania potencjałów wywołanych oraz certyfikat w zakresie medycyny snu.

Leczone choroby :
  • Choroby neurologiczne